Kallt men härligt

Jag vaknade först i morse, sen lillkille. Resten av familjen sov betydligt längre och klev upp först till lunch, njae det var inte riktigt sant för Emma och sovaöverkompis åt frukost en halvtimme före lunch;)
 
Har varit ganska mycket ute i trädgården idag och rensat ogräs, svalt med 10-15 grader i skuggan, fast solen värmer. Älskar min ovala rabatt fast den är så oplanerad och inte helt genomtänkt, kanske därför jag älskar den. Jag fyller på, byter ut och studerar/funderar och planterar om.
 
 
Har luckrat upp jorden och fått bort begynnande ogräs, det är mycket plantfri yta och jord som är utan växter, men det är så mycket fint som blommar där.
 
 
Har påbörjat ogräsrensa jorden runt den nerklippta häcken.
 

Jag har fått något att se fram emot till nästa helg, känner att det fyller mig med måbra energi och lyckokänslor.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0