Effektiv dag och dun överallt

Började morgonen med en dusch och makeup med mitt nya smink;), sen ner till stan en vända för ett viktigt möte. Fick ha lånebarn hos goa farmor Britt. Hämtade sen upp nöjt lånebarn och raskade hemåt för lunch.
 
Har torkat fönster, renbäddat två sängar  och svurit över en trasig dunkudde som fördärvade vår tvättmaskin! Vet inte hur många gånger jag fick starta om tvättmaskinen och tömma silen innan allt fungerade igen...
Har strukit ett gäng dukar och några andra kläder och samtidigt fick jag psykbryt på vissa saker.... som jag inte vill skriva om här....sorry.
 
   
 
Åkte iväg och handlade efter middagen tillsammans med Emma och hittade mysrekvisita till altanen;)
 
 
Imorgon, eller faktiskt ganska snart, fyller min lilla 12 år!
Som jag gruvade mig i onödan för att föda fram detta underbara barn, men fick faktiskt revansch på alla mina andra långdragna hemska förlossningar och den här förlossningen blev så bra. Födde henne strax efter ett på natten, bara ett par timmar efter första värken.
 
Ikväll har vi bakat tårtbottnen tillsammans och förbereder oss för kalas i morgonkväll.
 
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Så fint uterummet blev!

Svar: Tack!
Annica

2016-06-22 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0