Underbar dag

Goa svärmor och Elaine har varit här idag och vi har fått fira vår syster/faster/fina vän som hade födelsedag då vi var i Göteborg.
Bakade en två i en tårta igår och la ihop den i morse, jordgubbar och marsangrädde. Mums!
 
Vi har jagat ogräs i trädgården tillsammans och sen grillade vi till middag. Britt har hjälpt mig  igång med några oräsprojekt som jag inte riktigt kommit igång med. Bl.a. den här vackra marktäckaren som tyvärr tar över och kväver resten...
 
 
Jag har ruckat upp jorden och plockat bort ogräs från hörnrabatten och husrabatterna...
 

Våra nya grannar kom över med en skål precis så där lagom solmogna jordgubbar som smakade gudomligt.
 
 
Nu är det rosornas tid i min trädgård och jag njuter av dess skönhet.
 
   
 
Än en gång så måste jag få säga att jag älskar vårt hus och vår trädgård.
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Elaine

Tack så mycket för idag. Kram

2016-07-20 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0