tisdag

Upphackat med sömn i natt då Pontus hade övernattande kompis och de skulle få ha internet till två. Somnade en stund på soffan och vaknade av mitt alarm klockan 02.00, drog ut internet och försökte somna om, men det gick sådär.
Tack och lov att lillkille gjorde ordentlig sovmorgon, så jag fick faktiskt ihop en hyfsad natt.
 
 
 
Efter de hushållsnära sysslorna och en massa handdisk skjutsade jag Emma till Byske för att umgås med en kompis. Åkte sen hem och fixade en köttgryta till middag, kokade ris och rörde ihop en sallad som jag placerade på en bricka, hämtade Emma i Byske och körde till Kåge för att servera hungriga byggjobbare.
 
 
Efter maten åkte jag hem och lade i säng lillkille, tände ljus och myste i "höstmörkret".
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0