Semester eller...?

Jo att få rå om min familj och tillbringa värdefull tid tillsammans med dem uppväger att jag jobbar samtidigt.
 

Vi är nu nere i Göteborg där vi ska bo i tre nätter, besöka Liseberg och Marstrand.
Vi startade vår bilfärd igår från Drängsmark vid drygt två och övernattade i Gävle en natt. Ordentlig sovmorgon och hotellfrukost blev det innan vi bilade vidare mot Göteborg. Vi stannade och köpte glass i Västerås, jag fotade deras "gamla stan"...
 

Vi köpte glass till barnen....
 

...och jag fotade en fin tavla med liknande motiv från mina foton...
 
 

Nästa stopp blev Örebro för sen lunch på tacobar...
 
 och lite turistbesök på Örebro slott....
 
 
Sen middag intogs här på Scandic, sen tjuvkik på deras gym...
 
 
 och imorgon blir det nog Liseberg.
 
Nu natti natt. Ses snart!
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0