30 grader

En till kvävande varm dag och jag gjorde ett tappert försök att rensa lite ogräs i ovala rabatten. Fick lite hjälp utav Alma.
 

Efter lunch åkte Johannas familj iväg för att se vänners nya boende och umgås.
 
Jag blev glad att Pontus ville ha skjuts till kompis i stan för då fick jag åka bil med AC, betydligt skönare temperatur i bilen än ute. Jag tittade runt i några butiker och hittade nya dynor till vårt matbord ute på altanen. Blev fint och bekvämt att sitta och äta middag där ute sen.
 
Efter middagen drack jag en kopp kaffe och njöt i skuggan.
 

Barnen och Jörgen åkte till Ljusvattnet här i byn för ett dopp och jag satte igång med städning, städ av toalett och golv.
 
Sen kom barnbarnen hem och jag fick stora kramen av Elton som saknat mormor.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0