Lite nytt

Januari är ju en transportsträcka mot våren och ljusare tider och väntan på nästa lön för många. Kallt, mörkt och fattigt och några blir nog lite nedstämda den här tiden på året.
 
Efter en ganska turbulent tid i min familj är det nu dödstyst och lugnt här hemma och vi alla påverkas nog mer än vi vill erkänna av alla känslor som ska sorteras. Förutom de vanligaste orsakerna till vårdepression har vår familj massa annat att sortera och handskas med. Just nu är vi förmodligen inne i sorgefasen gissar jag....
 
Maken kom hem med rosor till mig och till Emma, en bukett var. :) Emma blev glad och jag blev glad.
 
 
När jag och Jörgen var ner till stan i lördags för en del ärenden, sprang vi på och hittade äntligen kaffemuggar som kändes rätt. Vi har sedan tidigare småskålar i samma stil och det är på Rusta vi fann dom.
 

Nu kan vi servera alla våra kaffedrickande gäster i likadana muggar.
 
....men det går över.
Kram
 

Kommentarer
Postat av: //Veronica //

Kram ❤

2016-01-30 @ 09:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0