Kallt

Det är fortfarande kvar saker som måste ordnas runt mina utflyttade lånebarn och några frågetecken som rätats ut och några andra som kanske inte går att räta ut, men jag fick beröm idag, riktigt mycket beröm så där så jag blev generad, men stolt ändå.
 
På söndag ska vi besöka familjehemmet och mina småttingar för första gången sedan de flyttade och det ser vår familj fram emot. Vi längtar!
 

Det pendlar mellan -30 och -25 grader och jag eldar och eldar och eldar, men fryser konstant i vart fall....
 
Leker med mitt lånebarn och emellanåt städar jag. Har fått fram tvättstugebänken och det var ju nästan ett år sedan sist. ;)
 
Mitt skafferi som består av två överskåp och fyra draglådor har jag också sorterat och städat i..
 
Före och efter...            det kanske inte syns så väl, men det blev mer luftigt på nedersta hyllan som överfyllts med Urtekramsprodukter...
 
Det är visst kramdagen idag...har du kommit ihåg det? Det har jag!
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0