Kärlekscafé

Det har kommit snö i natt, träden är åter fulla med snö och det blev så vintervackert igen.
 
 
När Emma gått iväg till skolan (hör och häpna), skottade jag och lånebarn framför bron och det traktorn inte kan nå.
 
I afton har vi varit på Kärlekscafé på Folkan, fika och underhållning ordnat av Emmas klass. Farmor Britt och Lisa kom med 16.15 bussen från stan och käkade middag med oss och följde också med på cafét sen.
 
Missade att ta kort på det uppdukade fikabordet, men delar av utbudet blev fotat från faten vid mitt fikabord.
 

Jag och Emma bakade bullar i går, vårt bidrag till cafét och Emma var bestämd med att bullarna skulle ha hjärtströssel.
 
 
Det blev en trevlig kväll, de hade ordnat allt så bra. Jag tog på mig att skjutsa hem Britt och Lisa sen för det är skönt att komma sig hemifrån ibland någon stund.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0