Uppdatering

Det blev ett besök på akuten, på sonens begäran. De tog tempen (40 grader), mätte blodtryck, tittade i halsen och tog en snabbsänka. Jo de lyssnade på lungorna också.
Allt tyder på att det är ett virus och febern kan få fortsätta vara så här hög fram till onsdag innan vi behöver kolla upp om det gått över till något bakteriellt. Det känns inte bra att ha en sådan här seg virusinfektion i huset och minst tre till som kan bli smittade ...
 
Sju dagar kvar tills vi ska ha landat i Dominikanska Republiken.
 
 

Tänk om det inte blir av?
 
I afton har vi som kunnat varit förbi Mikael och Maria på ett lagom julbord, han kan laga mat sonen min.
 

Nu är det inte länge kvar innan bäbis kommer och bara för att jag hoppas på det så gissar jag att de får en liten tjej på 3250g och 50 cm lång den 5 januari. Jag hoppas de går över från december till januari, vikt, kön och längd är oväsentligt.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0