Semester

I afton har jag börjat min semester och kommer att vara utan placering i tre hela veckor.
 
Varit med Pontus till doktorn på förmiddagen och det är förmodligen bihålorna som ger honom förhöjd sänka och ont i huvudet, dock inget som i nuläget går att medicinera bort. Febern har äntligen släppt sitt grepp om honom så det går åt rätt håll i vart fall.
Håller tummarna hårt så inte någon mer drattar dit.
 
I afton har jag sytt om lite kläder, trillat köttbullar och rört ihop laxröra.
 

Jag har bjudit hem mor och Ulf imorgon och lite julmat vill jag ändå kunna bjuda på.
Laxröran ska även räcka att packa med mig till Täby där vi ska äta ett litet julbord på julafton.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0