Jag vet att ni ser mitt mönster!?

Tråkiga uppdateringar på sista tiden.
 
Kan säga som så under den här helgen att Pontus och Jörgen befinner sig i Hemavan/Tärnaby...Jag roddar ihop vardagen med att infria en tvåårings, en tolvårings och en snart sjuttonårings vardags önskningar...
 
Varit på basketmatch, hjälpt till att få hem en ny säng till lånebarns mamma. Skjutsat mina och andras barn så de får en bra helg tillsammans och helt skippat mina egna behov den här helgen. Fast det är ju inte sant, mina behov är att tillfredsställa andras behov och önskningar.
 
Mina matvanor fungerar för att långsiktigt gå ner i vikt. Tyvärr fallerar jag på att röra på mig minst tre gånger i veckan...Suck på mig! Där är jag så tragisk!!
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Du är inte tragiskt! Du är grym och det vet du!

Svar: Men inte på att promenera;)
Annica

2016-12-04 @ 09:00:53
Postat av: Anonym

Du är bäst i vilket fall som helst kramar i massor/sussi

2016-12-06 @ 07:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0