Liten inblick på min dag

Har varit hos Åsa och fått kortare hår, Emmas sommarhår fick sig också en rejäl uppfräschning, det här är före...
 

Pontus fick också lite hjälp att putsa kanterna och göra sitt rakade huvud lite mer frisyrlikt.
 

Efter middagen tjatade sig Pontus till att få fara tillbaka till Byske och vara med kompisar, jag stannade kvar och plockade några blåbär, besökte pappa igen och gick på kyrkogården och fiffilurade.
 
Hittade en sten där mor och dotter låg tillsammans, jag minns den tragiska snöovädersolyckan och för övrig familj går ju livet vidare, men lite beklämd över en tom blombänk nedanför stenen med endast en torkad grankrans kvarlämnad....
 
Tänker ofta på det då jag besöker pappa, hans kvarlevor ligger ju där och skulle jag inte åka dit så ofta och hålla det fräscht skulle det då betyda att han var bortglömd!? Nej det gör det ju inte, givetvis! Men det är sorgligt att man väljer en gravplats, men att ingen vårdar den sen... Kanske hade varit bättre med minneslund istället för en del...
 
 
Pappa har det bra där han ligger med sin jaktkamrat snett bakom sig och jag fiffilurar vidare med mina tankar...
 
En Emma efter klippning kan ni också få..
 
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0