Inget att skriva om men full arbetsdag i vart fall

Allt jag orkat prestera idag har varit jobbrelaterat och inget jag kan skriva om här. Ett möte före lunch ett annat möte till middag, mil i bil och inte mycket ork till annat däremellan.
 
 
Kan nästan inte blogga utan händelsebilder, men gick ut och tog växtkraftbilder till detta inlägg. ;)
 

Jag är så tacksam över att ha en trädgård, att få skapa och njuta, iaktta och pilla bort ogräs ifrån. Att ha trädgård är viktigt för mig. Egentligen är jag inte duktig och påläst, gödslar aldrig och har svårt med att få de rätta färgkombinationerna. Men trots det har jag lyckats skapa min trädgård som jag trivs med.
 
 
Gräsänka den här veckan från och med idag till midnatt fredag..
 
Hembesök redan 8.30 i morgon och jag orkar inte ha ett perfekt hem...
 

Kramisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0