Fler hösttecken

Förmiddagen gick i lugnets tecken, men på eftermiddagen kom jag igång med lite ogräsrens. Har ansat gräsmattan där den möter kantstenen och tagit bort det ogräs som kommit tillbaka i grusgången.
Det är inte så mycket som kommit tillbaka sedan jag rensade i början av sommaren och strödde ut salt sen, så det gick fort att rensa bort.
 
 
Min jättevädd blommar så fint i äldsta stenpartiet.
 
 
Vi har haft sol mestadels idag men ingen större värme.
Luften känns så där härligt frisk och höstlik och fåglarna skriar uppe på himlen och samlar ihop sig inför flytt till sydligare breddgrader..
 
 
Mina tankar har funnits hos en ny vän som har fått besök av cancer i sin familj, återfall och nu obotbar.
 
Ta hand om varandra och njut av varje sekund av ditt liv.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0