Vi plockar undan

Vi har tagit fram studsmattan och Emma är jätteglad!
 
     
 
Mindre glad var Jörgen som bytt den trasiga halvljuslampan, det tjorvade och tog sin tid. Det roliga med det hela var att då jag köpte lampan, fick jag ett mycket trevligt bemötande från en personal som erbjöd sig att byta lampan åt mig. - "Tar bara tre minuter!"
Nu körde jag inte V70 vid inköpstillfället utan den andra bilen, så jag kunde inte tacka ja...
 

Det känns stort och luftigt i vår hall nu då allt byggmaterial är bortplockat och sakta försöker vi få lite ordning här hemma igen.
Emmas vita sekretär ska bäras ner ikväll och Jörgens bruna ska upp till hallen och det ska bli lite mer som ett kontor där uppe.
Nere blir det pyssel och ritgrejer som får fylla lådorna.
 

Jag och Emma har städat upp bland målarpennorna.
 
Lillkille har fått cykla på Emmas gamla cykel, gissa om han var överlycklig!?
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0