Uppdatering

Min paus var högst nödvändig, jag behövde stanna upp, möblera om bland känslorna, fokusera och ta nya tag. Kommer aldrig att skriva här vad orsaken var, men så mycket kan jag säga att jag önskar att ingen ska få uppleva samma sak.
 
Tänkte börja om med bloggandet mitt i det som händer just nu i mitt liv och kanske att jag bakar in lite av de vardagshändelser som missats att skrivas om då jag pausade.
 
Vi har lagt in en ny matta i badrummet och efter tre veckors uppehåll är snickaren igång igen. Det måste ha varit något fel på den första mattan som hade en mycket slätare yta och en helt annan glans, men som sagt var, nu ligger det en ny matta i badrummet som vi är nöjd med.
 
     
 
Det kommer att bli kanonbra det här tillslut! Jag känner mig så nöjd över våra val.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0