Motivation

"Den som vill något helhjärtat, finner en väg. De andra finner en ursäkt."
 
 
Vi har varit ute på förmiddagen och rensat bort ogräset framför plattorna in till vår bro. Såg så ogästvänligt ut. Sen har jag dragit upp ogräs bakom kullen och krattat till uppe på. I onsdagskväll innan jag åkte till Stockholm så körde Jörgen jordfräsen så det blir lättare att bearbeta jorden från ogräs.
 

Min tanke är att hinna fortsatt plantering av rönnhäcken över kullen innan frosten kommer.
 
 
 
 
Behöver något som markerar vår tomtgräns från skogen känner jag.
 
 
Mitt tänkvärt  syftar på min egen brist och ork att ta tag i min egen hälsa och träning. Försöker hitta min inre motivation, styrka och djävlar anamma  som jag vet att jag har lååångt där inne.
Jag har blivit brutalt påmind då Johanna har fotograferat mig och jag sen sett mig själv på bild om hur långt jag släppt på tyglarna...
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0