Mera Stockholm

 
Efter frukost på söndag så undrade Erik om jag ville hitta på något och jag tänkte på en lekpark och utelek med Elton, men det slutade med en tur in till stan och promenad till slottet.
 
 
 
Jag är ju fascinerad av kungligt och jag har ju tänkt tanken att jag vill besöka utställningen om prinsessan Lilians klänningar som pågår nu....och det fick jag ju:))
 
   
 
 
Innan vi gick in i slottet tittade vi på vaktbytet och någon musikkår...
 
 
Sen var vi riktigt hungriga och begav oss in i stan och hittade en thailändsk bufferestaurang där vi åt oss proppmätta.
 
 
När man har en liten, liten baby med sig blir det många mat och rap stopp och det är så underbart praktiskt att kunna amma då...
 
 
Elton, Erik och jag vi satt bak i bilen...
 
 
Jag hade en underbar helg i Stockholm, men underbart är kort och det blev dags att säga hej då till dessa godingar..
 
 
Jag åkte med sista planet som går upp till Skellefteå och var hemma drygt 23 och möttes av maken som plockat bort och tänt ljus. Älskar vårat hem också.
Tyvärr höll lillan oss vakna till drygt tre på morgonen...
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0