Höst

Vid mitt på dagen åkte jag till Skellefteåhamn och hämtade mitt fyndade gåband, njöt av bilfärden för naturen är så vackert målad i höstens färger just nu.
 

Hämtade sen upp en supernöjd Emma som gjort en övernattning hos sin farmor. Massa mys och snack har dom haft. 
När vi kom hem ställde vi upp gåbandet i vardagsrummet och Emma fick göra premiärturen.
 
 
Sen drog jag och Emma till skogen för att plocka lingon och vi hade det jätteroligt. Vi spexade med mobilen också..
 

Vi hittade faktiskt riktigt bra med lingon på vissa ställen.
 
 
 
När vi kom hem satte vi oss genast ner på altanen för att utföra den tråkiga rensningen, men det gick riktigt bra det med faktiskt.
Resultatet blev några påsar att fylla frysen med.
 

Är ni nyfikna på hur det går för mig med min specialkomponerade lågkalori diet så kan jag meddela att jag har inte misslyckats än och tappet hittills är -4,7 kilo. Jag är fortfarande riktigt motiverad och kommer att fortsätta ännu ett tag.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0