Fältare

Vilket jobb! Vilken insats de gör! Vem pratar jag om nu?
 
Jag blev inbjuden av min arbetsgivare till en forumkväll på Medlefors där två, av fyra Fältare berättade om sina arbetsuppgifter och tipsade oss om hur vi bör förhålla oss till ungdomarna.
Jag är imponerad över vad de gör och hur de klarar av det på endast fyra tjänster. De behövs ju på helgerna, eftermiddagarna och kvällarna som mest och deras arbetstider är för oss flesta helt obegripliga!? Eller skulle du vilja jobba över 40 helger per år?
 
Jag visste mycket, jag fick mycket uppfräschat och aktuelliserat, men jag fick också många ahaupplevelser och telefonnummer dit jag kan vända mig för att tipsa eller fråga...
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0