Några sista väl valda ord.

Jag har bitit mig i tungan många gånger och vägrat sänka mig till samma bottennivå som den som inte vill gå vidare tillsammans med mig de här sista dagarna, därav att mina inlägg har varit mycket färre den sista tiden.  
 
Men jag känner att jag vill skicka en sista kryptisk hälsning till hen och några väl valda ord....
 
 
Jag fick ett SMS med massa antaganden och anklagelser och "därför att ni gör så", "därför gör jag likadant". Blir så besviken då en person inte håller sig till det jag säger utan förhåller sig till sina egna felaktiga slutsatser från fragment av handlingar hen sett mig göra. Dessutom har hen sin bestämda åsikt, trots att jag sagt varför, med andra ord så påstår ju hen att jag ljuger.
Men jag hoppas hen inser att hen hade fel i sina antaganden i och med mitt agerande i dag och skäms över sin egen feghet att inte närvara sist.
 
 
Skjutsade Pontus till kompis och passade på att tända ljusen hos pappa och minnas hans sista fina ord. Älskar och saknar dig så mycket pappa.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kram och all kraft❤
Vet hur det känns med att bita sig i tungan! Du är bra! Ta Inte åt dig!!

Svar: <3
Annica

2015-10-19 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0