Fullt upp

Jag har fullt upp med roliga saker för att göra alla i min familj nöjda. Igår var det ju åter dags för en tur till stallet och stolt tjej fick rida själv för allra första gången.
Därföre hade jag varit på gruppträff med de andra jourhemmen.
 
Senare på kvällen var jag och lånebarn på bio och såg en ganska så bra film, The Martian.
 
 
Idag har vi varit till Piteå för shopping och fyndade ett gäng böcker på en bokhandel som skulle upphöra. 90% rabatt om man köpte fler än tio artiklar..
 
 
Fyndade en jacka på Lindex för 50 kronor, till Emma, för att använda då hon rider.
 
 
Sen gjorde vi lånebarn mycket nöjd då vi investerade i ett par nya Carlingsjeans till henne.
 
Kvällen har jag tillbringat mycket i bilen då jag skjutsat och hämtat. Hämtat Pontus i Byske och skjutsat och hämtat lånebarn till och från kompis.
 
Imorgon åker Jörgen tidigt till Stockholm för att få en dag hos den här fina familjen innan konferens.
 
 
Jag är väldigt avis..
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0