söndag

Jag har ju glömt att visa er den fina blombuketten jag fick av mitt lånebarn då hon lämnade oss i fredags. Blev så rörd.
 
Tack för att jag fick lära känna dig och all lycka i framtiden fina tjej!
 
Sen är jag positivt överraskad och glad att lilltjej verkar älska sin nya sovplats. Nallar och mjukisdjur, min kudde och det nya täcket verkar ha fungerat, för hon somnar så sött på tre röda då jag lägger henne.
 
 
Jörgen, Pontus och Emma packade och packade och packade och har åkt iväg till Ammarnäs i dag och kanske jag och de små kommer efter på onsdag. Vi får se om de små håller sig friska + att vi har en del saker som måste göras först, bl.a. ett läkarbesök.
 
Nej nu ska jag andas ut och slappa en liten stund innan jag också kryper isäng, det tar på en mammatant att sitta på golvet och leka hela dagen. Ha det så gott så hörs vi snart.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0