Bättre

 
Jag har sämre och bättre dagar precis som jag tror vi alla har och det är ju de dåliga dagarna som gör att man uppskattar de bättre ännu mer. "Har man det inte tråkigt ibland så kan man inte uppskatta det som är kul", det sa alltid en härlig person som jobbade på barnens fritids.
 
Jag och de små har sorterat vantar, jackor, skor och varma tröjor i hallen, samt dammsugit och dammtorkat. Bättre blev det, men det är fullt och i tvättstugan syns det nästan ingen skillnad på före och efter.
 

Efter maten tog jag kontakt med min gåvän och vi tog en runda runt byn och efter det åkte jag till Kåge och handlade mat. Skönt att kliva ur småbarnsföräldrarollen en liten stund och andas lite frisk luft;)
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0