festival/trädgårdsland

Efter lunch åkte Jörgen, Pontus och Emma till Lisa för att borra hål och fästa upp några saker på väggarna. Jag stannade hemma med de små.
 
   
 
Anledningen att det blev just idag dessa saker kom sig upp på väggen, var att Lisa bjudit in Pontus och Emma att få följa henne på Festivalen och åka karusell. Jörgen hängde med på ett hörn;)
 
 
Efter sovstund här hemma försökte jag placera ut pallkragarna rakt och med jämna mellanrum, inte helt lätt då jag skulle hålla reda på främst lillan som rymde till grannen eller ryckte upp nedsatta jordgubbsplantor...grr.
 
 
Ikväll fixade jag och Jörgen kanten runt om klar, nu ska bara pallkragarna fyllas med jord.
 
Imorgon kommer Johanna och Elton hem till oss och de stannar i nio dagar, me like!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0