Bläää

"When you feel that nobody loves you,
Nobody cares for you,
Everyone is ignoring you,
and people are  jealous of you,
You  should really ask yourself...
Am I tooo sexy?"
 
Idag har jag en riktigt dålig dag då jag bara förmår mig att mata den svarta vargen.. jag tycker verkligen inte om mig själv. Hatar att jag håller på att förlora kampen mot kilona, hatar att jag inte rör på mig, hatar att jag inte orkar laga bättre mat, hatar mig själv för att jag känner mig sur, grinig och obekräftad.
Hatar att jag plockar efter alla andra hela tiden och att jag inte tjatar på dem att göra det själv istället.
 
Det här till exempel plockade jag upp istället för den som hjälpte dem av med kläderna.
 
 
men jag kämpar på och har lyckats med att få en hel del gjort i vart fall. Torkat två fönster, städat toalett, tvättat och tagit hand om tvätten, bakat jordgubbspajer till midsommar, rengjort ugnens galler och ruta m.m.
 
 
När jag nattat de små, åkte jag till Byske och hälsade på pappa. Det var hög tid att titta till honom kände jag och det var nog bra för det var torrt och ovårdat hos honom.
Jag petade ner några tagetes också. Kortet är taget före vattning, men efter plantering.
 
 
"A negative mind will never give you a positive life!"
 
Imorgon ska jag fokusera på att mata den vita vargen, men idag har jag bara inte orkat med det.
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har kommit fram till att huvudsaken är att man trivs. Vissa har svårt att gå ned i vikt trots kampen mot alla kalorier! Vi har våra dagar då vi gräver ned oss och livet är skit pga våra envisa kilon. Men på något sätt måste vi acceptera den vi är! Med bilringar, dubbelhaka, mm. Du duger och är fantastiskt som du är Annika!

2015-06-18 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0