renbäddat och städat

Jag har mest pysslat på inomhus med att plocka och städa. Renbäddat de smås sängar samt våran egen, städat toan och försökt stryka mina t-shirts och då svurit över strykjärnet som trasslade, undrar vad det är med mig och strykjärn!? De har i vart fall strykande åtgång i mitt hushåll.
 
När jag drog runt på dammsugaren här på eftermiddagen kom jag på hur vi skulle göra för att tvätta upp hallmattan. Jörgen fick till uppgift att spika upp den på väggen;)
 
 
Till middag lagade jag lax i ugn, men hade ingen potatis hemma utan det fick duga med pulvermos. För att kompensera upp kostcirkeln gjorde jag lite grönsakspytt.

 
Var ute en sväng med kameran i trädgården och fotade lite blommor också..
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0