Ogräs

Ack jag som sa att jag skulle ha all tid i världen till mina trädgårdsprojekt då jag blev arbetslös, det här är andra sommaren som jag inte riktigt hinner med. I fjol målade vi om huset och svettades bort och i år regnar sommaren bort + att jag har ett eller två barn att ta hand om.
 
Men hur som så har jag idag äntligen med lite hjälp kommit igång. Tack svärmor!
Farmor planterade ut de kvarvarande tagetesplantorna och röjde upp i den blombänken och jag påtade på i ovala rabatten.
Före:
 
 
Efter:
Mikael o Maria och Lisa kom hem och åt Tacomiddag med oss i afton, love it!
 
Sen fick vi oväntat besök av goa vänner som hjälpte oss att dricka sent "eftermatenkaffe"!

Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0