Äntligen sol och värme

Barnen har varit mycket ute och busat på idag. Hoppat studsmatta, plockat maskrosor, plockat stenar och klättrat upp och ner från solstolarna.
 
De här två lekte länge, länge med just ingenting vid altantrappan.
 
 
Ja, jag hade fleece och mössa på lillan på förmiddagen för det behövde hon då med sin förkylning.
 
När det var dags för mitt på dagen vilan skjutsade jag Pontus till Gagsmark och hade bara med mig lillan, lillen fick vila hemma med Johanna och Elton.
På tillbakavägen stannade vi och vattnade hos pappa.
 
 
 
Efter kvällsmaten busade Jörgen omkring med de små och roade dem ute, medans jag och Johanna tog det lugnt i solen.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0