Del två mitt år 2014

Maj:
 
Mera vedjobb, rest med familjen till Turkiet, bakat två födelsedagstårtor, Pontus och Emma provade jobba på en arbetsplats, varit och hjälpt till att kakla, målat dörrar och väggar vita på övervåningen, fixat och sått fröer och jag försökte undvika kolhydrater.
 
 
Juni:
 
Vi var hundvakt och Johanna och Elton kom hem en vecka. Trädgården blev ompysslad och jag planterade på pappas grav, Emma fyllde år och vi var på cirkus tillsammans med mormor och Ulf.
 
 
 
Juli:
 
Vi målade om huset, besökte Skråmträsk med farmor och farfar, var mer med Elton, farfar blev inlagd på sjukhus och vi svettades i en extrem sommarvärme.
 
Klicka för att stänga bilden
 
Man hinner mycket på ett år och jag måste nog få fortsätta med del tre senare. Idag har jag vinkat hejdå till mina goa familjehemsbarn och bara fått vara mormor och vinna Eltons gillande och få rå om honom i några dagar till.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0