Nystädat

I morse påbörjade jag att städa vardagsrummet och satte fast de färdigmålade golvlisterna. Det har ju varit lite rörigt och saker överallt under tiden jag har jobbat med tapetseringen. Före städning såg det ut såhär:
 
och efter så här:
 
 
Ska nog investera i några nya tavlor att hänga upp på de nu ganska så kala väggarna, men var sak har sin tid.
 
Förutom storstädning av hemmet har jag hunnit med inskolning, handling och trevlig "Lilla melodifestivalen" underhållning på Folkan. Det var Emma och hennes Fritidskompisar som underhöll vi föräldrar ett par timmar.
 
Vilken skön känsla det är när man har det nystädat och bortplockat hemma. Hittade också fina tulpaner då jag handlade och de fick följa med hem och pryder nu köksbordet och skapar vårstämning.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lollo

så snyggt det blev. Bra jobbat!

2015-02-28 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0