lördag

Jag och lillan har varit till stan och shoppat lite idag, ett angenämt nöje faktiskt, det är ju alldeles för roligt att handla små kläder till småbarn, la dock tillbaka en massa plagg eftersom behovet inte riktigt finns.
 
De hade ju rätt mycket kläder med sig, men mycket är på väg att bli för smått och en del saker fanns inte alls.
En skötväska är ju ganska praktiskt att ha tycker jag, men den saknades och på Stadium visste jag att det fanns en för bara hundringen.
Täcke och påslakan fanns inte heller till lillan och jag hittade ett jättefint set på Åhléns med rosa och grå elefanter. Nu är det ju inte så säkert att hon kommer att sova i spjälsängen alls, men täcket behövs ju ändå..
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0