Stockholms weekend med 2-årskalas

Nu är jag hemma igen efter en underbar helg med Johannas familj som sällskap.
 
Jag och Emma landade strax efter halv nio i torsdagskväll och Johanna hämtade oss på Arlanda. Det var en väldigt skakig landning med kastvindar och fallgropar, men ner kom vi och landade mjukt på hjulen.
 

Fredag blev en lång och händelserik dag. Vi började med shopping i Täbycentrum där vi också intog vår lunch och storhandlade mat och kalassaker.
 
   
 
 
På ICA busade jag med Elton och höll reda på Alma som låg i vagnen.
 
   
 
När vi kom hem så gick jag och Emma iväg till lekparken med Elton, för Erik jobbade hemifrån och skulle sitta i telefonmöte och behövde lite tyst miljö;)
 

När Elton hade nattats så bakade jag bullar och Johanna la ihop tårtan + lagade/förberedde mat med grannfrun.
 
 
   
 
   
 
Lördag var det kalasdag klockan tre, men därföre hjälpte jag Johanna att städa toaletterna och hacka grönsaker till maten osv.. 
Det var Libanesisk mat som var underbart god.
 
 
I dag är det lucia och Johanna arrangerade lite luciabilder med sötaste minitärnan Alma.
 
   

Åh vad jag älskar att vara med mina barnbarn så här..
 
   
 
Elton och Erik skjutsade ut oss till flygplatsen och Elton ville inte vi skulle åka hem, lite ledsen såg han ut att bli då vi vinkade hej då.
 
   
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0