Helg

Fredagen var helt uppbokad för både mig och Jörgen och farmor ställde upp som barnvakt. Jag hämtade henne på morgonen och skjutsade tillbaks henne då det var dags för Emmas ridning.
Småttingarna fick följa mig och Emma till stallet, då en ombyggnad i Luleå för Jörgen tog tid.
 

Jag hann äta en lunch på Tatung med en annan jourhemsförälder mellan två möten, fast ett möte blev tillslut inställt.
Hände olika saker på fredagkvällen sen och jag blev störd i nattsömnen, vilket jag får räkna med i min nya yrkesroll....
 
Idag har det varit ett extra umgänge för de små och sen ett Biobesök för Emma och mig. Underbart att få egentid med sitt eget barn;)
 
 
Så mycket bättre på TV och "Klossmajor" spelet med Emma på rumsbordet avslutade sen den här kvällen.

Tid och kärlek behöver våra barn alltid mycket utav, men speciellt mycket då föräldrar har jourbarn placerade.
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelet med klossarna heter egentligen Jenga.

Svar: "Kärt barn har många namn..." Har för mig att i Danmark på 90-talet hette spelet "Klossmajor", men min svenska variant heter stapeltorn.
Annica

2015-12-07 @ 00:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0