torsdag till söndag

Jag har verkligen inte haft tid att blogga de sisa dagarna för vi har haft något inplanerat varje stund denna sista semestervecka.
Jag berättade ju om vårt besök på Bjuröklubb men har nu fått ta del av alla Johannas fina bilder därifrån som jag i min tur vill dela med mig några av..
 
 
 
Fredag åkte vi ut till Kolviken och åt Furugrundsare och myste på i det fina vädret.
 
 
Efter lunchmys i Kolviken åkte vi vidare till Ö-vik för en övernattning på hotell och bad på Paradisbadet. Alla barnen älskade att busa på hotellet och äta buffe.
 
 
Vid tvåtiden åkte Johanna, Erik och Elton vidare hem till Täby och Jag, Jörgen, Lisa, Pontus, Emma och de två små åkte till Sörfläke och besökte f.d arbetskompis.
 
 
Stolt tjej fick rida!
Vi åkte från Ö-vik hemåt vid sju på kvällen och då hade Johanna nyss kommit sig hem. Vi var hemma vid halv elva på kvällen.
 
Idag har det varit umgänge och barnen har rusat runt på Leos lekland hela eftermiddagen. Emma och kompis hängde också med, Jörgen stannade hemma för att ta hand om tvätt och städ. Helt okej arbetsfördelning för mig faktiskt.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0