Kvällsbad

Emma hade några saker kvar i sin skolväska från förra terminen som hon bad mig kasta bl.a en liten bok...
 
 
Men inte kunde jag kasta den inte för hon har skrivit så många kloka fina ord i den min fina, gulliga, underbara unge.
Emma har skrivit med blyerts och fröken med bläck.
 
         
 
Högtrycket ligger fortfarande kvar över Sverige, fotade TV i morse..
 

Mitt på dagen var vi ute och åkte bil för Lilleman skulle träffa sin tandläkare, ganska skönt att svalka sig med en biltur för min bil har AC.
Vi har varit ute också och jag har försökt rensa lite ogräs. När man gallrar ur och klipper ner fröställningar så kommer en del dolda blommor fram och alla blommor är ju så vackra.
 
 
Efter kvällsmaten fyllde vi båda bilarna med barn och åkte till Brännträsket i Ostvik för att svalka ner oss.
 
 
Vi stötte på föräldrarna i ett annat jourhem i vår närhet som också var där, roligt att få småprata lite med dom.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0