Konstig känsla

Glada barn idag och förmiddagens städning gick ganska smidigt, vi sorterade skor och plockade bort saker som inte ska vara framme, renbäddade några sängar och fyllde tvättmaskin som sen ständigt har gått.
 
Hur många skor har du? Jag äger sex par! Stövlar, sandalett, tennissko x 2, ballerina och en svart stadssko/promenadsko.
Mina lånebarn lider ingen nöd på skor i dagsläget i vart fall...
 
 
Under sovstunden för de små städade jag toan och sen fick jag besök av farmor och Elaine då jag påbörjat fönstertvätt i köket. Farmor ville hjälpa till och jag satte henne på avtorkning av dörrarna i hallen och så...
 
Vårat köksfönster ovanför diskhon i köket behöver ofta rengöras och nu var det dags igen..
 
 
Skönt att få bort diskvattenstänk och fettlager från matoset i och med närheten till spisen.
 
Hela eftermiddagen har vi varit ute och lekt och jag tackar verkligen för all hjälp med barnpassning under tiden jag surrade i telefon. Lillan gillar verkligen bonus faster och lillen plockade hallon med bonusfarmor.
Min telefon ringde verkligen ovanligt mycket idag...över fyra samtal höjer ringfrekvensen rejält för mig.
 
Jag har varit ute och fotat mina skönheter i trädgården också, älskar ju hur blommor kan se ut och glädja en med dess färgprakt.
 
   
 
 
 
Min Grekiska vädd och Jättevädd är bara så fina ihop där i rabatten!
 
 
Någon form av Tistel som är så läcker..
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0