Hormoner

 
Jag har fått kämpa med mitt humör idag, känner mig arg och ledsen...finns inget att vara arg eller ledsen på, men jag är lika fullt det!
Jag är inte speciellt förtjust i alla dessa hormoner, eller brist på dem eller vad det nu är...Klimakteriet eller PMS!? Skit samma, gillar inte att vara kvinna och måsta hantera det i vart fall...nåja...
 
Jag blev tvungen att åka ner till stan idag igen för att fixa ett byte av vara, rätta till ett fel på en missad rabatt och leta igen lillans tappade fleecejacka. Lillan måste ha kastat ut den från vagnen igår och jag hittade den på H&M;)
 
Jag försöker lära mig min kamera, är inte helt nöjd med den faktiskt...eller med att jag inte kan med den...
 
 
Det är fortsatt mycket hoppfullt för min kusins lilla baby och det känner jag mig mycket tacksam över. Det lilla livet har fått operera bort nästan hela sin tjocktarm som inte fungerade och har stomipåse i nuläget, men teamet runt honom hoppas kunna få igång den lilla bit av tjocktarmen som är kvar och kunna sy igen allt utan stomi...
Det är också ett år sedan svärfar somnade in idag och han och cancer har cirkulerat i mina tankar denna "arg" dag. Ta vara på er och njut av livet! Det ska jag också försöka.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden på den vita blomman var ju superfin 😍😘 /G

2015-08-08 @ 00:39:02
Postat av: Anonym

Eller jag ångrar mig, alla bildena var ju toppenfina!!! /G

2015-08-08 @ 00:39:43
Postat av: Johanna

Tycker du fick jättefina bilder!

2015-08-09 @ 10:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0