Hittepåmat

Direkt i morse åkte vi iväg med lillkille för ett inplanerat läkarbesök som avlöpte väl. Vi handlade lite mat på vägen hem och var hemma lagom till lunch.
Det ska ju bli sämre väder så vi passar på att vara ute så mycket som möjligt. Jag röjer mark på kullen och rensar bort tjocka ogräsrötter.
 

Jag hittade ett litet ben också, ca en decimeter långt, undrar vilket djur det har varit!?
 
 
Till middag gjorde jag hittepåmat utav tacorester. Kokade ris och blandade med färsen och fyllde sedan några paprikor. Mums!
 
     
 
Efter maten skjutsade jag Pontus till Byske och åkte förbi och vattnade hos pappa. Det blommar riktigt fint där nu.
 
 
En liten Pense hade frösått sig sen i fjol...
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0