Tisseltassel

Jag blir uppriktigt ledsen då jag hör för sjuttioelfte gången att det snackas skit bakom ryggen på mig!!
 
Jag har tackat nej till en sak och berättat varför, men istället för att tro på det jag säger så vänds och vrids de andras uppfattning i ämnet bakom min rygg. Så oerhört fegt och egoistiskt!!
 
Fatta att barn och barn är väldigt olika!
Barn med otrygg anknytning behöver lugn och ro och fasta rutiner och ständig bekräftelse att de duger!
Barn med otrygg anknytning mår fruktansvärt dåligt då rutinerna ruckas och nya förutsättningar ständigt haglar in.
Barn med otrygg anknytning uppträder inte som ens egna ungar...
 
Sluta ta saker för givet och sluta anta saker och ting!! Hör vad jag säger och inte vad jag inte säger!
 
FY FAN SÅ LÅGT AV ER ATT PÅSTÅ TILL ANDRA ATT JAG LJUGER OCH SKYLLER PÅ...!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0