En liten uppdatering

För min egen framtida skull kommer det här en liten bilduppdatering från senaste veckan...
 
I onsdags den åttonde april kom Johanna, Erik och Elton hit med morgonflyget med Lisas och Mikaels hjälp.
 
 
Mikael har varit snäll att låna ut sin bil till den lilla familjen och Lisa var ledig och hämtade dem på flyget. Det gäller ju att få ihop bilåkningen och bilbarnstolar och alla barns säkerhet när de kommer hit med flyg...min bil som jag brukar låna ut är ju redan full med två bilbarnstolar.
 
 

Det var sol första dagen de var här sen var det mest regn och slask och typiskt aprilväder.
 
När vi lekte inne var dammsugaren favoriten och alla tre små, älskade att leka med den..
 
 
Lisa hade fixat sig ledig och var hem varje dag och hjälpte till med barnlek och bakning inför ett dubbelkalas...
 

Vi firade Erik och Jörgens födelsedag på Eriks födelsedag, nämligen i söndags...
 

Jag bakade enkla ishockeytårtor...
 
 
Jag lagade mycket mat och bland annat den här goda torskgrytan..
 

Vi besökte också badhuset och mammatanten vågade klämma in sig i en baddräkt också, eller tvingades ta sitt ansvar då Jörgen var iväg på slalom med Pontus och Emma!?
 

Elton älskar verkligen vatten och badlekar och vi hade en riktigt bra dag på Edda med picknick och familjemys..
 
 

I förrgår åkte mitt barnbarn och barn hem igen och det blir inte förrän i maj vi ses igen...
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: lollo

SAIK-tårtan såg större ut än HV71.s :) precis som det ska vara:) jättesnygga.

2015-04-17 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0