tomt

Tisdag redan!?
 
Igår reste Johanna och Elton hem och Jörgen åkte ner till Sundsvall, kommer hem torsdagkväll. Så nu är vi bara tre eller fyra runt matbordet och det känns verkligen tomt.
 
Jag gillar att ha det som i söndags till exempel, då jag fick vara barnvakt till Elton medans de stora tjejerna åkte och shoppade. Visserligen gillade jag inte regnet som kom då vi skulle ta en promenad.
 
 
När sen tjejerna kom hem skulle det bakas och mitt i allt det fick jag chansen att köpa massa älgkött som skulle packas.
 
 
Idag började jag morgonen med att följa Pontus till skolan för att träffa hans mentor för ett utvecklingssamtal.
Sen fördrev jag lite tid i Byske tills banken öppnade och då passade jag på att tända i lyktorna hos pappa.
 
 
Åkte också förbi brorsans jobb och fick se hur hans arbetsplats ser ut. :)
 
Sen har jag tagit bort sommarkrukorna och amplarna och planterat lite nytt runt bron.
 
    
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0