Lite småfix

Efter jag skickat barnen till skolan och gubben på jobb så påbörjade jag städ och lite småfix här hemma.
Jag har länge tänkt fixa hängarna på en del handdukar och nu blev det av. Resårband är suveränt att använda till detta ändamål.
 
 
Sen fick jag ett mms av Johanna där hon visade sin flygbokning, hon och Elton kommer upp inom kort. :)
 
Vid tolv åkte jag till Byske och rensade lite ogräs på pappas grav och vattnade jorden, sen placerade jag ut lyktan och tände ett ljus för honom.
 
 
Sen hämtade jag Pontus på skolan för han hade fått en återbudstid på öron/näsa/hals. Skönt att få kolla upp honom så det inte är något fysikfel på honom, vilket det inte var.
Läkaren där remiterar honom då vidare direkt till en barnläkare för att utreda hans hosta vidare. För tyvärr hostar han fortfarande.
 
Sen när jag kom hem var det dags att fixa middagsmaten och torka golven. Skönt att städningen är bortgjord för imorgon är vi på svärfars begravning.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0