IS

Jag och barnen har varit ner till stan för några ärenden. Pontus skulle byta ut sina glas i sin glasögonbåge på grund av repor. Vi får se om leverantören tar det som en garantigrej eller om vi tar det på försäkringen.
Lisa hämtade ut sin telefon efter att den varit inlämnad för reparation och jag bytte ut några korgar jag köpt till en modell större.
 
Vi fixade hämtmat till middag. Pontus och Lisa tog friterad kyckling och jag tog kyckling med cashew nötter. Emma ville inte ha något så jag stekte en hamburgare till henne.
 
 
Efter maten skulle Lisa göra "icebucket" utmaningen, där både Pontus och Emma ville vara med på ett hörn. Tyvärr klarar jag inte av att lägga upp filmklipp här på bloggen, men en bild kan ni få.
 
 
Jag har nu bytt ut de här fula men funktionsdugliga kartongerna....
 
 
....till de här mycket enhetligare och snyggare.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0