mina dagar

Jag är så tacksam att jag har en gåvän som lockar med mig ut på en promenad då och då under veckan, för det blir lätt deppigt och trist att gå hemma och vara arbetslös.
Nu har jag haft några dagar där jag inte riktigt har orkat att sysselsätta mig med några krävande sysslor och genast sjunker man ner i en "gråare" känsla.
Idag har jag nog lite feber i kroppen också.
 
Tidigare i veckan var jag och Lisa ner till stan och fixade tapeter till hennes lägenhet och då gick vi runt på stan en stund sen.
Jag provade lite jackor och Lisa fotade...
 
   
 
Ni får gissa vilken jag köpte!? ;)
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den vita gillade jag ;-)
Men det beror hur du tänkte.... Vit smutsgrann hm... Blev nog den svarta kanske :-D
Trevlig helg på Er ❤

Svar: Den vita Veronica! Jag kommer förmodligen att smutsa ner den på engång och hela tiden, men det finns ju tvättmaskin! ;) Trevlig helg till er också<3
Annica

2014-10-10 @ 15:41:10
Postat av: Veronica

Å. Har inte sett detta inlägg. Jag har en vit oxå. Det blir ofta trasan som får jobba. Men vitt är snyggt! Nämen då får jag väl önska en trevlig kväll och helg igen :-)

2014-10-16 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0