Frostigt

Jag älskar hösten och dess färgprakt, brukar påstå att det är min favorit årstid. Men nu har de flesta färggranna löv ramlat ned från träden och vi har haft ett par dagar med ordentlig morgonfrost, eller som min Emma sa härom veckan, -titta mamma, det är frossa ute! :)
 
Jag passade på att ta lite bilder på morgonen från trädgården som nu har bytt skepnad och är så vacker, fast på ett annat sätt än under sommaren.
 
 
Igår när jag var ner till stan så köpte jag en ställning som man kan hänga upp fågelmat i, något jag tänkt på i flera år, men som äntligen blev av efter lite inspiration och tips av min gåvän.
Jag köpte till två fröautomater som nu är fyllda med Hampafrö och Solrosfrö och vi väntar bara på att småfåglarna ska hitta dit.
Ska köpa till någon grej för att hänga upp någon talgboll och något man kan ha jordnötter i också, men det får vänta lite.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0