Yes!

Vilken bra dag jag har haft! Skrotat runt här hemma med de vardagliga sysslorna + renbäddning av några sängar. På eftermiddagen förberedde jag middagen till barnen för att sen lämna över ansvaret på Lisa.
Själv drog jag iväg till en väninna för att umgås och prata bort några timmar.
 
Jag stannade i Kåge och fixade en present till väninnan och då ringde vår kontakt på kommunen och meddelade mig goda besked. Vi ska bli kontrakterade som jourfamilj från och med december månad och jag känner mig så glad, taggad och förväntansfull. Spännande och utmanade känns det också.
Jag ser framemot uppgiften och längtar.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul! Grattis det passar dig perfekt! ❤

2014-11-06 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0