Trött

Jag har inte sovit gott natten som var, kom mig i säng lite för sent och mitt somna in tåg hade passerat...blev därför en "slöaisoffanmorgon" i dag och jag lyckades också somna en liten timme.
 
På eftermiddagen åkte jag till Byske och hämtade Pontus på skolan för att sen åka vidare ner till stan och ett besök på Barnmottagningen angående hans hosta.
Kände direkt fullt förtroende för doktorn och hon ville att vi skulle fortsätta utreda hans hosta, men också följa hans viktkurva som har böjt av neråt igen.
Doktorn kommer att kalla Pontus igen för att göra en Spiriometri eller vad det nu heter, men ett astmatest är det av något slag. Sen tyckte hon också att det är inte okej med den här långvariga hostan och den bör givetvis följas upp.
Vi skulle ge Pontus hostmedicinen Mollipect om han har det jobbigt vid sänggående och dessutom ska han ta sin allergimedicin (Loratadin) varje dag fram till nästa besök....
 
Annars, eller övrig tid så går jag här hemma och dräller runt och njuter av mina husdjur utanför köksfönstret.
 
 
Inte så många fåglar på bilden men strax innan satt det en fågel på varje pinne, typ minst tio stycken.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0