Kedjereaktion

Oordning och lätt kaos här hemma, men det kommer att bli så bra till slut.
Varför? Jo därför att vi håller på att frigöra ett rum till vårt blivande jourhemsbarn.
 
Jag började den här dagen med att röja upp och tömma ur skåpet där vi har alltmöjligt pyssel, ritrejer och alla mina ljus och där hittade jag en jättefin teckning som Pontus gjort i skolan.
Ramade in den och satte upp den i hans rum.
 
 
När Emma kom hem från skolan åkte vi direkt till Byske för en trippelklippning. Pontus satt redan i frisörstolen när jag och Emma kom dit för han hade gått direkt från skolan till Åsa.
Vi blev supernöjda alla tre över uppfräschningen av vårt hår.
 
 
 
Jörgen kom norrifrån och tog med sig barnen hem och åt middag medans Åsa klippte mig.
 
Sen har vi burit möbler och flyttat om här hemma resten av kvällen och gjort ladan till vårt nya gästrum.
Mycket är kvar, men nu är alla möbler på rätt plats i vart fall.
 
 
 
 
Jag har också haft ett långt samtal om kommande möten och rutiner och träffar med min kontakt på kommunen.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0